Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis* ǀ Lage verzendkosten NL: EUR 1,95 ǀ Gratis verzending vanaf EUR 50,-

Retourneren

Retourvoorwaarden

Ik wil het product graag retourneren, kan dat?

Ja, dat kan binnen 14 dagen wanneer het product ongedragen en onbeschadigd is. Tevens moet de vorm van de armband niet zijn aagepast. Om een retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@mymindpiece.nl. 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het retourneren. Je betaalt enkel de verzendkosten. Wij verwachten dat je de producten in een zelfde verpakking terugstuurt zoals je de producten hebt ontvangen. Een envelop met luchtkussentjes biedt het product bescherming tegen beschadiging. Bij beschadiging geven wij geen geld terug.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je de betaling hebt gedaan voor het geretourneerde product, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag bij de klantenservice hebt ingediend, en wanneer de producten zijn ontvangen, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen. Hou wel rekening met de verwerkingstijd van de verschillende betalingswijzen.

Wanneer moet ik de producten retour sturen? 
De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend bij ons afgeleverd zijn. Een retour kan worden verstuurd naar:

Pakjesfabriek tav MindPiece
De Geerden 20
5334 LE Velddriel
Nederland

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn verzonden retour?
Je ontvangt daarbij per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Contact
E | klantenservice@mymindpiece.nl